رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین؛

دوره آموزشی "اداره امور دفتری" در شهرداری قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - عباس کشاورز‌صفیئی، رئیس اداره آموزش‌و‌پژوهش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع "اداره امور دفتری" ویژه کارکنان شهرداری قزوین در اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال‌جاری با همکاری مرکز آموزش علمی ‌و‌ کاربردی شهرداری قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی "اداره امور دفتری" در شهرداری قزوین برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین؛ عباس کشاورز اظهار‌کرد: این دوره آموزشی مطابق با نیازسنجی صورت گرفته در 6 جلسه و در مجموع و به مدت 24 ساعت با حضور 40 نفر از مسئولان دفاتر واحد‌های زیرمجموعه شهرداری قزوین در مرکز آموزش علمی ‌و‌ کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین افزود: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی هم‌چون تعریف امور‌دفتری، انواع نامه‌های اداری، وظایف و نقش دبیرخانه‌ها، فرم‌های اداری، روش‌های گردش مکاتبات در سازمان، روش ثبت‌نامه، آشنایی با اتوماسیون و استفاده از ماشین‌های اداری تدریس شد.

وی تصریح‌کرد: این دوره آموزشی توسط قاسم سلیمی، استاد دانشگاه برگزار شد و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در آزمون، موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار