گرم شدن هوا و تغییر ساعت کاری نیمی از شهرستان های فارس

شیراز (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اعلام کرد: ساعات کار ادارات دولتی، نهادها و موسسات عمومی در برخی از شهرستان های گرمسیری این استان از اول تیرماه تا آخر مرداد 97 از ساعت 6:30 تا 13:30 است.

کد مطلب: ۸۲۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
گرم شدن هوا و تغییر ساعت کاری نیمی از شهرستان های فارس

یدالله رحمانی در ابلاغیه ای خطاب به فرمانداران شهرستان های لارستان، لامرد، مُهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند و قیرو کارزین این دستورالعمل را ابلاغ کرده است.

وی نوشت: با توجه به پیش بینی وزارت نیرو مبنی بر کاهش تولید انرژی برق از نیروگاه ها و در پی کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و پایین آمدن سطح ذخیره آب سدها و همچنین افزایش میزان مصرف برق به ویژه در مناطق گرمسیری این تصمیم گرفته شده است.

دراین اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شرکت توزیع برق استان فارس با تاکید بر لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و برای جلوگیری از اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق استان فارس این مصوبه ابلاغ می شود.

رحمانی اعلام کرد: همه ادارات دولتی ، نهادها ، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی ، شهرداری ها ، بانک ها در شهرستان های یاد شده مکلف به اجرای مفاد این اطلاعیه هستند.

شهرستان های لارستان، لامرد، مهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند و قیرو کارزین در مناطق جنوب، جنوب شرق، جنوب غرب و شرق و غرب استان فارس قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار