آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان قم:

افتتاح اولین مدرسه قرآنی آموزش و پرورش ناحیه 2 قم

قم (پانا)- غفاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی از افتتاح اولین مدرسه قرآنی ناحیه 2 آموزش و پرورش استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد

غفاری با اشاره به اینکه انجام فعالیت های قرانی افتخاری بزرگ برای معلمان و دانش آموزانی است که در این عرصه فعالیت می کنند، بیان داشت: افرادی که سعادت این فعالیت نصیبشان شده مورد عنایت و لطف پروردگار هستند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 2 با تاکید بر توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه به ویژه در مدارس، بیان داشت: با همت معلمان و مربیان دلسوز می توان با تعمیق فرهنگ قرآنی در مدارس از بروز ناهنجاری های اجتماعی در بین دانش آموزان پیشگیری نمود.

غفاری گفت: طبق مصوبه ستاد ثبت نام ناحیه 2 این مدرسه از 5 خرداد ماه 97 اغاز به کار خواهد کرد و در پایه های اول تا ششم به تعداد 150 نفر از همه ی مناطق ناحیه 2 پذیرش دانش آموز خواهد داشت.

وی افزود: این مدرسه به صورت ثابت صبح بوده و ساعت کاری آن از 7:30 صبح الی 13 خواهد بود و هم چنین اولویت ثبت نام با دانش آموزانی خواهد بود که پیش دبستانی کلاسهای قرآنی را گذرانده باشند.

معاون پرورش و فرهنگی ناحیه 2 قم ایجاد سرویس را از دیگر ویژگیهای این مدرسه عنوان کرد و گفت: در سند چشم انداز 1404، تربیت 10 میلیون دانش آموز حافظ قرآن با محوریت 3 جزء در نظر گرفته شده است و در همین راستا و در جهت گسترش مدارس فرهنگ قرآنی در مدارس در نظر داریم برای دانش آموزان دختر ناحیه 2 نیز مدرسه قرآنی ایجاد نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار