معاون اموراجتماعی شهرداری منطقه ۲۰:

برپایی همایش ها و کارگاه های آموزشی تغذیه سالم ماه رمضان در جنوب تهران

شهرری(پانا) - معاون اموراجتماعی شهرداری منطقه 20 از برپایی همایش ها و کارگاه های آموزشی تغذیه سالم ماه رمضان از دیدگاه طب ایرانی(سنتی) در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی همایش ها و کارگاه های آموزشی تغذیه سالم ماه رمضان در جنوب تهران

حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اصول تغذیه سالم ماه رمضان در مساجد، سراهای محله و مراکز فرهنگی محلات 20 گانه به شهروندان روزه دار این منطقه آموزش داده می شود.

مسلمی با اشاره به اینکه همایش های تخصصی در سراهای محله تدارک دیده شده است، افزود: همایش اصول تغذیه سالم ماه رمضان از دیدگاه طبی ایرانی(سنتی) از برنامه های شاخص سلامت محور است که با حضور متخصصین این امر و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در سراهای محله با پوشش تمامی محلات 20 گانه در حال اجراست.

وی ادامه داد: این همایش های تخصصی با مشارکت مرکز پیشگیری و درمان تخصصی طب ایرانی به صورت متمرکز در 6 ناحیه منطقه 20 در نیمه اول ماه رمضان به اجرا رسید و سالمندان، بانوان و آقایان از گروه های هدف شرکت کننده در این برنامه بودند.

معاون اموراجتماعی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه تعداد نمازگزاران مساجد در ایام ماه مبارک رمضان افزایش می یابد، یادآور شد: 50 کارگاه آموزشی نیز با موضوع تغذیه ماه رمضان ویژه نمازگزاران تدارک دیده شده است که از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار