امام جمعه اسلامشهر :

آزاد سازی زندانیان غیر عمد از اعظم صدقات است

اسلامشهر (پانا)-مراسم جشن گلریزان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون مدیر کل سازمان زندانهای کشور در تالار باغ زندگی شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۵۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آزاد سازی زندانیان غیر عمد از اعظم صدقات است

در این مراسم حجت الاسلام نوروزی ،امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با اشاره به آیه 35 سوره احزاب اظهار داشت :مردان و زنان صدقه دهنده و روزه دار پاکدامن واز اجر عالی نزد خداوند برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آزاد سازی زندانیان غیر عمد از اعظم صدقات است،افزود:طبق آیات و روایات ، مثال کسانی که بخشی از ثروت و امکانات خود را در اختیار دیگران قرار میدهند،حبه گندمی است که از یک دانه صدها سنبل میروید و این را پاداش مومنان دانست.

کمیلی مقدم ،رئیس دادگسترب اسلامشهر سخنران بعدی بود که تقارن روز حمایت از خانواده های زندانیان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)را مبارک دانست و خاطر نشان کرد:در اسلامشهر زندانی زن و محکومین مالی زیر مبلغ پانزده میلیون تومان وجود ندارد و با برگزاری جشنهای گلریزان به آزادی بقیه زندانیان غیر عمد نیز کمک خواهد شد ودر این راستا از طرح کمک به تهیه مسکن جهت خانواده های زندانیان نیز نام برد.

در این برنامه ، فرماندار اسلامشهر ،فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و یکی از زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمدبه ایراد سخنرانی پرداختند.

شایان ذکر است ،درجشن گلریزان آزاد سازی زندانیان غیر عمد شهرستان اسلامشهر ، شهردار ، اعضای شورای شهر ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، خیرین و نیکوکاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر حضور داشتند و در مجموع 250 میلیون تومان جهت کمک به آزاد سازی زندانیان غبر عمد جمع آوری شد.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار