در گفت‌وگو با پانا

محمود یاوری: عملکرد دفاع تیم ملی برای جام جهانی نگران‌کننده است

تهران (پانا) – سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران شرایط دفاع تیم ملی را با توجه به عملکرد در بازی با ترکیه نگران‌کننده توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
محمود یاوری: عملکرد دفاع تیم ملی برای جام جهانی نگران‌کننده است

محمود یاوری در گفت‌وگو با پانا درباره شکست تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل ترکیه گفت: به هیچ عنوان بازی خوبی از تیم ملی ندیدیم و این موضوع همه ما را نگران کرده است. تیم ملی و کی روش همیشه در دفاع قوی بودند اما در بازی با ترکیه دیدیم که حتی در این بخش هم ضعیف کار کردند. به نظرم در این مدت باقی مانده تا جام جهانی کی روش و بازیکنان خیلی جدی بر روی این مساله کار کنند.

وی ادامه داد: با شرایط فعلی شک نکنید تیم ملی در جام جهانی مشکل خواهد داشت. البته ما متأسفانه بازی‌های تدارکاتی خوبی هم نداشتیم و اگر به تیم‌هایی که الآن برای جام جهانی آماده می‌شوند توجه کنیم مشخص است که تیم ما بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته است. بازی با یونان هم که لغو شد و کی روش هم از این بابت خیلی ناراحت است، بازی با ازبکستان هم که زنگ تفریح بود. بازی با ترکیه خوب بود البته این تیم تازه پوست‌اندازی کرده و جوان شده بود اما با این حال بازیکنان ما مقابل این تیم که تیم اصلی ترکیه هم نبود خوب بازی نکردند. بازی آخر تدارکاتی ایران هم با لیتوانی است که به طور حتم بازیکنان چون نزدیک جام جهانی است خیلی محکم بازی نمی‌کنند بنابراین کارایی چندانی نخواهد داشت.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در پاسخ به اینکه در بازی مقابل ترکیه چقدر عدم حضور سید جلال حسینی و وریا غفوری حس می‌شد، گفت: کی روش هدفش این است که با جوان‌ها کار کند و به همین خاطر اول نکونام خداحافظی کرد و بعد از آن هم آندرانیک تیموریان دیگر به تیم ملی دعوت نشد و حالا هم نوبت به سید جلال حسینی رسیده است. پژمان منتظری هم به عنوان بازیکن ذخیره است. اما با این شرایط خط دفاعی ما برای جام جهانی خیلی مشکل دارد و مطمئناً باید فکری به حال آن کرد. در گذشته سید جلال بود و تا هفتاد درصد کار دفاع ایران را پوشش می‌داد اما حالا با عدم حضور او تیم به مشکل خورده است.

یاوری در پایان گفت: جمع کردن این خط دفاعی کار امروز و فردا نیست و اگر کی‌روش به آن توجهی نکند تیمش در جام جهانی نتایج خوبی نمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار