هزار جهیزیه اهدایی رهبری به زوج های جوان وارد زاهدان شد

زاهدان(پانا)- جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: هزار جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان نیازمند و نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هزار جهیزیه اهدایی رهبری به زوج های جوان وارد زاهدان شد

به گزارش ایرنا سردار امان الله گشتاسب روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این جهیزیه ها فردا چهارشنبه با حضور مسئولان سیستان و بلوچستان به جوانان نیازمند و نوعروسان کمیته امداد این استان اهدا می شود.

وی بیان کرد: بیش از 30 میلیارد ریال ارزش مادی هزار جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به جوانان و نوعروسان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: 50 درصد این جهیزیه ها به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بقیه نیز به جوانان نیازمند در حاشیه مرزهای سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: قرارگاه قدس جنوب شرق در مجموع تا کنون سه هزار و 476 سری جهیزیه به نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع کرده است.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: این زوج‌های نیازمند با اقدامات میدانی قرارگاه، دسته‌های رزمی، نواحی مقاومت بسیح و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سیستان و بلوچستان شناسایی شده‌ اند.

سردار گشتاسپ اظهار داشت: قرارگاه قدس جنوب شرق از تمام توان و ظرفیت های موجود خود برای رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان استفاده خواهد کرد.

خبرنار دانش آموز / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار