مدیرعامل خانه مطبوعات البرز خبر داد:

همکاری سه جانبه اداره کار، تامین اجتماعی و خانه مطبوعات کلید خورد

کرج (پانا) - در نشست مشترک خانه مطبوعات با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان البرز قول همکاری جهت پیگیری سوابق بیمه خبرنگاران و تسهیل در امور بیمه ایی تلاشگران عرصه خبر داده شد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
همکاری سه جانبه اداره کار، تامین اجتماعی و خانه مطبوعات کلید خورد

اکبر حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های رییس و اعضای محترم هیات مدیره و همچنین همراهی خبرنگاران پرتلاش استان در برگزاری جلسه مشترک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به این که بسیاری از همکاران رسانه ای سال های بسیاری به فعالیت رسانه ای مشغول بوده اند و سابقه بیمه ای ندارند مذاکراتی جهت احقاق حق خبرنگاران با مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل تامین اجتماعی انجام شد.

حیدری اظهار داشت: طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد سوابق بیمه ای و صحت آن توسط خانه مطبوعات بررسی شود و پس از آن، جهت بررسی کارشناسان بیمه ایی به اداره کار و سازمان تامین اجتماعی تحویل شود طی این نشست مقرر شد خبرنگاران با هماهنگی اداره کار سوابق بیمه خود را جمع آوری و با اراٸه مدرک شرایطی فراهم آورده شود که سابق بیمه از دست رفته خبرنگاران به آن ها بازگردانده شود.

وی در ادامه از تمامی افرادی که در سال های قبل برای پیگیری بیمه خبرنگاران زحمات زیادی کشیده اند تقدیر و تشکر کرد.

حیدری در ادامه به وضعیت رفاهی، خبرنگاران اشاره کرد و افزود: خبرنگاران در استان البرز همواره زحمات بسیاری در مخابره و انتقال اخبار می کشند، اما از امکانات رفاهی کمتری برخوردار هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز افزود: با قول مساعد جناب آقای خلیلی از این پس خبرنگاران عضو خانه مطبوعات از امکانات رفاهی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز بهره مندمی شوند.

در پایان جلسه با حضور عباس زاده رییس هیت مدیره و اعضای هیت مدیره خانه مطبوعات و اصحاب رسانه از مدیر کل کار، تعاون و امور اجتماعی و معاونت بیمه ای اداره تامین اجتماعی به دلیل حضور در جلسه و تصمیمات اخذ شده برای خبرنگاران استان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار