در کمتر از 24 ساعت قاتل مادر و دختر قروه‌ای دستگیر شد

خبرگزاری پانا: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قروه، قاتلی که مرتکب قتل مادر و دختر قروه‌ای شده بود در کمتر از 24 ساعت به دام افتاد.

کد مطلب: ۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع 2 فقره قتل در یک منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای شهرستان قروه، ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله در محل جرم حاضر و به بررسی و بازرسی پرداختند که هویت مقتولان که مادری 50 ساله به همراه دختر 22 ساله‌اش احراز و شناسایی شد.

محمدرضا هاشمی‌فر افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری این جرم در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت و اکیپ ویژه‌ای از پلیس آگاهی و نیروهای مجرب انتظامی، تحقیقات محلی و بررسی مستندات را آغاز کردند که در همان بدو امر ماموران به یکی از همسایگان مقتولین مظنون و نامبرده را که مردی 36 ساله بود برای بازجویی بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه فرد مظنون در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از موضوع شد، تصریح کرد: پس از تحقیقات تخصصی و ارائه مدارک و دلایل مستند فرد مظنون به ارتکاب به قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را از انجام این جرم دخالت مقتولین در زندگی خانوداگی خود عنوان کرد.

هاشمی‌فر افزود: قاتل پس از اعتراف به قتل محل اختفای آلات قتاله شامل یک فقره اسلحه و یک کارد آشپزخانه را که در مکانی دور از محل وقوع جرم بود به ماموران نشان داد.

فرمانده انتظامی قروه گفت: فرد قاتل زن 50 ساله را با شلیک یک گلوله از پای درآورده بود و سپس با کارد آشپزخانه دختر وی را نیز به قتل رسانده و برای سردرگم کردن ماموران پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت جواهرات مقتولین کرده بود.

وی افزود: قاتل پس از بازجویی برای رسیدگی به جرم تحویل مراجع قضایی شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار