کارشناس قرآن ، عترت و نمازآموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان اسلامشهر در مرحله استانی مسابقات قرآن ، عترت و نماز

اسلامشهر (پانا)-کارشناس قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر گفت:حضور پرشوردانش آموزان و مربیان در مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، نشان از نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۲۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان اسلامشهر در مرحله استانی مسابقات قرآن ، عترت و نماز

سولماز زارعی ، در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ، با گرامیداشت ایام پربرکت ماه رمضان اظهار داشت :در شرایطی که دشمن تهاجم همه جانبه فرهنگی را درمیان نسل جوان داردو تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بر تربیت قاریان قرآنی ،حضور پرشور پرشوردانش آموزان و مربیان در مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، نشان از نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه افزود:در این راستا و با توجه اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن ، عترت و نماز ،64دانش آموز واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر ،موفق به کسب رتبه های برتر اول تا پنجم شدند.

کارشناس قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد:این دانش آموزان در رشته های ، قرائت تحلیل و ترتیل ،حفظ عمومی و ویژه ،تفسیر ، نهج البلاغه ،صحیفه سجادیه ،مداحی و اذان (پسران)وانشاءو احکام نماز برتر شدند .

وی تصریح کرد :در مرحله قبل از برگزاری مسابقات استانی جهت 114 دانش آموز با هماهنگی کارشناسی قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر ، دوره های توانمند سازی با حضور اساتید قرآنی برگزارشد که در مجموع 64 نفرموفق به کسب رتبه استانی شدند.

زارعی افزود:نفرات برتر دوره اول متوسطه در رشته قرائت و نفرات برتر دوره دوم متوسطه در تمامی رشته ها در مرحله کشوری که در تیر و مرداد 97 برگزار میشود ،حضور خواهند یافت .

کارشناس قرآن ، عترت و نمازآموزش و پرورش اسلامشهر،ضمن تبریک موفقیت به مدیر آموزش و پرورش و سایر همکاران در حوزه اداری وپرورشی گفت :از این دانش آموزان برتر در مراسمی تجلیل بعمل خواهد آمد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار