معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش :

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، کارگاه تجربه گردانی حوزه قرآن ، عترت و نماز است

تهران (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) از غرفه وزارت آموزش و پرورش و بخش های مختلف آن بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، کارگاه تجربه گردانی حوزه قرآن ، عترت و نماز است

علیرضا کاظمی در حاشیه این برنامه اظهار داشت :نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، از فرصت های مهم و ارزشمند در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی و معطوف نمودن نگاه جامعه به فعالیت های قرآنی و جمع آوری دستاوردهای نخبگان قرآن جهت آگاهی رسانی به مردم میباشد.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، کارگاه تجربه گردانی حوزه قرآن ، عترت و نماز است و مهمترین مکان در راستای نمایش برنامه های قرآنی وزارت آموزش و پرورش ودر جهت شناسایی ومعرض دید قرار دادن استعدادهای برتر و خلاقیتهای دانش آموزان و فرهنگیان است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با انتقاد از فضای نامناسب غرفه وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تاکید کرد :جذابیت برنامه های ارائه شده غرفه وزارت آموزش و پرورش در این میباشد که از ابزار هنر ،بازی ،قصه گویی ،هنرهای نمایشی و داستانسرایی و بهره مندی ازخلاقیت و نوآوری در فضاهای گوناگون از جمله دارالقرآنها استفاده شده و سعی بر این است در سالهای آینده مکان مناسب تری جهت نمایش فعالیتهای قرآنی وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار