سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران:استان اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی وودبال می‌شود

اردبیل (پانا) - سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده اردبیل در سال آینده میزبان مسابقات بین‌المللی وودبال می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران:استان اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی وودبال می‌شود

بهروز منتقمی در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی در ورزش گلف داشته به طوری که در چند سال اخیر اردبیل به طور متوالی در رشته گلف در ایران به عنوان تیم‌های بالای جدول لیگ بوده و از بازیکنان خوبی هم بر خوردار است

وی بیان کرد: این امر نشان از استعداد ویژه این رشته ورزشی در این استان دارد که می‌توان با تقویت و توسعه زیرساخت‌های اینورزش در منطقه زمینه‌ساز درخشش هر چه بیشتر استعدادهای جوانان و نوجوانان در این رشته ورزشی شد.

سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران ایجاد زمین گلف در استان اردبیل را زمینه ساز گرایش هر چه بیشتر جوانان به این رشته ورزشی دانست و افزود: امیدواریم که با ایجاد این زمین گلف با توجه به اینکه در استان‌های همجوار زمینی با این مساحت برای این رشته مفرح وجود ندارد استان اردبیل پل ارتباطی بین تهران و استان‌های همجوار باشد و یکی از قطب‌های این رشته ورزشی به حساب بیاید.

منتقمی با اشاره به آماده‌سازی زمین گلف تصریح کرد: پس از آماده‌سازی این زمین می‌توانیم به جرات بگوییم که یکی از بزرگترین و استانداردترین زمین‌های گلف را در ایران داریم که برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری، آسیایی و بین‌المللی در استان اردبیل مشکلی وجود ندارد و ما می‌توانیم شاهد میزبانی‌های بزرگ در اردبیل باشیم.

سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران با اشاره به زمین در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح گفت: با وجود این زمین، استان اردبیل برای سال 98 می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی وودبال باشد و برای برگزاری این مسابقات در اردبیل اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار اردبیل نیز اظهار داشت: براساس رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مشرکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نخستین زمین چمن گلف استاندارد کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا شاهد میزبنی استان از مسابقات ملی و بین‌المللی در این حوزه باشیم.

اکبر بهنام‌جو افزود: در راستای آماده‌سازی این زمین اقدامات اولیه مبنی بر واگذاری و آماده‌سازی از طریق بخش خصوصی باید انجام گیرد و سرمایه‌گذاری برای این کار در نظر گرفته شود که بیشترین بهره‌وری را داشته و بتواند در بحث توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل سهیم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار