مدیر آموزش و پرورش نیشابور در همایش کلاس های چندپایه:

دوره ابتدایی منشاء تحول و خلاقیت است و باید به آن توجه ویژه شود

نیشابور (پانا)- همایش مدیر آموزگاران و آموزگاران کلاس های چندپایه مدارس نیشابور در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره 2 نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره ابتدایی منشاء تحول و خلاقیت است و باید به آن توجه ویژه شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این نشست عمومی باگرامی داشت ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان، گفت: اولویت اول و آخر ما، بررسی مدارس چند پایه است و در بازدیدها به این مدارس توجه ویژه خواهد شد.
حسین مهرابادی افزود: انتخاب مدیران شایسته برای مدارس چند پایه از اولویت های دیگر ماست و مااجازه نداریم به خاطر منافع یک فرد و یک مدیر ناکارآمد، منافع دانش آموزان را به خطر بیندازیم.
وی ادامه داد: شما نماینده آموزش و پرورش در حوزه خود هستید و به گونه ای جزء تیم مدیریتی آموزش و پرورش محسوب می شوید، باید برخوردهای شماآنقدر مناسب باشد که عامه مردم به این یقین برسند که آموزش و پرورش همان اداره فرهنگ است.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: در مدارس چند پایه باید از فناوری جدید استفاده شود، دانش آموزان باید از استخر و میدان های ورزشی مناسب استفاده کنند، باید دانش آموزان و معلمان ما به فناوری کلاس هوشمند آشنا شوند، مدیران ما باید در محیط آموزشگاه به فعالیت پرداخته و حضور منظم در محیط کار خود داشته باشند، دانش آموزان محروم از منابع مالی، نباید از منابع آموزشی نیز محروم باشند و این ها همگی وظایف سنگین شما می باشد.
این مقام مسئول گفت: عدالت آموزشی باید حتی در دورترین روستاها اتفاق بیفتد و از شما می خواهم از همین امروز در زیباسازی مدارس و به روز کردن فضای آموزشی و فضای علمی گام های موثر بردارید.
در واقع دوره ابتدایی منشا تحول و خلاقیت است و باید به طور جدی به این دوره توجه شود و معلمان چند پایه ما نیز باید به طور ویژه مورد تجلیل قرار گیرند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نیز آموزگاران و مدیر آموزگاران را یاوران رشد و بالندگی نهاد مقدس آموزش و پرورش دانست و گفت: کلاس های چند پایه با توجه به نوسانات جمعیتی جامعه تشکیل شده است.
عباس محمدی افزود: کلاس های چند پایه را ابتدا تهدید به شمار می آوردند اما به مرور زمان این کلاس ها به فرصتی برای کار جمعی و گروهی تبدیل شد.
وی افزود: شما خوشبختانه جایگاه اجتماعی خوبی در روستاها دارید و این فرصت مناسبی است که ارتباط دو سویه با اهالی روستا برقرار شود.
وی ادامه داد: برای توانمند کردن این دانش آموزان و آموزش آنها باید فضای فیزیکی، ساختار مناسب و برنامه های مدون، طرح ریزی شود تا این دانش آموزان به بهره مندی مناسب دست پیدا کنند.
گفتنی است در ادامه مراسم، خدابخش صفادل مراسم شعر خوانی را برای حاضرین در جلسه اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار