مدیر عامل و کارکنان روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت:

عملکرد مثبت شرکت گاز خراسان جنوبی در خدمتگزاری به مردم

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت:شرکت گاز استان در خدمتگزاری به مردم عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.

کد مطلب: ۸۲۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مثبت شرکت گاز خراسان جنوبی در خدمتگزاری به مردم

مدیر عامل و کارکنان روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی با حضور در استانداری خراسان جنوبی با مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

بهاری مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر مردم و مشترکین از خدمات و فعالیت های شرکت گاز راضی باشند یعنی از عملکرد دولت راضی هستند،گفت:شرکت گاز در خدمتگزاری به مردم عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.

وی در دیدار مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد،اظهار داشت:شرکت گاز در امر فرهنگ سازی نیز خوب ظاهر شده است و این روحیه خدمتگزاری جای تقدیر و تشکر دارد .

بهاری با تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی و روابط عمومی آن مجموعه گفت:روابط عمومی ها برای شناسایی مشکلات مردم در بدنه دستگاه اجرایی نقش به سزایی دارند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ضمن اعلام رضایت شخص استاندار معزز از عملکرد شرکت گاز استان تصریح کرد:اعتقاد دارم ادارات روابط عمومی در واقع ادارات ارتباطات و تعاملات مؤثر و سازنده بین مردم،مسئولین و رسانه ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار