با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و مسئولان شهری

جشنواره ای مردمی در شهر آبیک کلید خورد

تهران ( پانا) - در جلسه روز گذشته مدیران و مسئولان شهر آبیک با مدیرکل هنرهای نمایشی زمینه های برگزاری جشنواره تئاتر مردمی در این شهر بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۲۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ای مردمی در شهر آبیک کلید خورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، روز گذشته شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه مهدی حاجیان مدیر جشنواره های تئاتر ، در شهر آبیک استان قزوین با فرماندار ، شهردار ، اعضا شورای شهر ، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و مسئولان نیروی انتظامی آبیک دیدار کرده و زمینه های اصلی بهرهگیری فرهنگی از هنر تئاتر را در قالب یک جشنواره تئاتری مردمی بررسی کردند.

در این جلسه استفاده از تئاتر برای ارتقا فرهنگ شهرنشینی و نقش این هنر در از بین بردن معضلات اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته و طرح برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی آبیک مورد تایید قرار گرفت.

مدیرکل هنرهای نمایشی نیز با اشاره به نمونه های موفق و تاثیرگذار جشنواره های تئاتر خیابانی در کشور که توسط مدیریت شهری طراحی و برگزار می شوند، آمادگی اداره کل هنرهای نمایشی برای حمایت از این رویداد مردمی را اعلام کرد.

شهر صنعتی و کشاورزی آبیک با جمعیتی بیش از 90 هزار نفر در شهریور ماه سال جاری میزبان جشنواره تئاتر خیابانی خواهد بود که به صورت منطقه ای و در دو بخش مسابقه و ویژه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار