ادامه بازگشایی بلوار سعیدیه همدان با تملک 4 پلاک باقی مانده

همدان (پانا) - مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: در سال های گذشته برای تعریض بلوار سعیدیه تملک بعضی پلاک ها انجام شده بود و با تملک 4 پلاک باقی مانده بازگشایی این بلوار ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ادامه بازگشایی بلوار سعیدیه همدان با تملک 4 پلاک باقی مانده

امیر فتحیان نسب با بیان اینکه تملک چهار پلاک عمده در ورودی سعیدیه باقی مانده بود بیان کرد: در راستای بازگشایی بلوار سعیدیه و تأکید شهردار همدان مبنی بر فوریت گره ‌ گشایی ترافیکی این بلوار تملک سه پلاک با همکاری مالکان انجام شد و یک پلاک باقی مانده نیز در روزهای آینده تملک می ‌ شود.

وی ادامه داد: این بلوار تا پایان بهار بازگشایی می ‌ شود.

فتحیان نسب با اشاره به ایجاد زیرساخت ‌ های مناسب در منطقه یک شهرداری همدان به منظور دستیابی به توسعه شهری ادامه داد: در بلوار شهید فهمیده نیز تعریض بیمارستان بوعلی سینا انجام شد و مغازه ‌ های بالاتر از بیمارستان بوعلی سینا نیز تخریب می ‌ شود همچنین آپارتمان ‌ های روبه روی بیمارستان قلب فرشچیان نیز در حال تخریب است و تا پایان فصل بهار بلوار شهید فهمیده به طور کامل بازگشایی می ‌ شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان بازگشایی معبر استادان، بلوار شهید اسلامیان و سعیدیه بالا را نیز از دیگر اقدامات برای توسعه منطقه یک شهرداری همدان برشمرد و ادامه داد: توافقات این بازگشایی انجام شده بود اما عملیات اجرایی آن به دلیل اختلاف سطح معبر با کف ورزشگاه شهید شمسی ‌ پور عملیات دشواری است که در حال انجام است.

وی بیان کرد: اجرای سواره ‌ رو، پیاده ‌ رو و راست گرد بلوار شهید اسلامیان تا پایان خرداد به اتمام می ‌ رسد.

فتحیان نسب وعده داد: با برگزاری مناقصات تا چند روز آینده کل منطقه یک شهر همدان به کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان افزود: در راستای توسعه شهر و فراهم سازی زیرساخت ‌ ها چندین برابر سال گذشته آسفالت ‌ ریزی خواهیم داشت و اصلاح هندسی بلوار ارم نیز آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار