از سوی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان:

نتایج مرحله کشوری فراخوان ملی پرسش مهر18 اعلام شد

زنجان (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان نتایج مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مرحله کشوری فراخوان ملی پرسش مهر18 اعلام شد

محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: هر سال همزمان با آغاز رسمی مدارس در اول مهر رییس جمهور محترم سوالی را از دانش آموزان و فرهنگیان با هدف پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسش گری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری طرح می کند .

وی افزود:در این راستا هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری نیز با موضوع "چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار و عقاید دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم ؟ در اول مهر سال 96 از سوی رییس جمهور محترم اعلام شد.

عباسی اضافه نمود : ستاد اجرایی هجدهمین پرسش مهر ریاست محترم جمهوری در استان با طرح سوال ریاست محترم جمهوری در مراسم آغاز سال تحصیلی 96-97 ، اقدامات مختلفی در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی، برگزاری جلسات مختلف ستادی و اجرایی، حضور در جلسات توجیهی نواحی و مناطق 14 گانه استان و حضور مستقیم در برنامه های صبحگاه مدارس، اجرای برنامه فصل حضور داشته است.

عباسی افزود : در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات تعداد 21803 نفر دانش آموز و 2031 نفر همکار فرهنگی در قالب 12 رشته تخصصی طراحی ، خوشنویسی ، نقاشی ، نمایشنامه نویسی ، فیلم کوتاه ، شعر ، داستان ، مقاله پژوهشی ،عکاسی ، پوستر ، وبلاگ نویسی ، سرود همگانی و همچنین تعداد 29100 خانواده زنجانی در طرح هر خانواده یک پاسخ حضور داشته اند.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار در سه سطح آموزشگاهی ، منطقه ای و استانی در نهایت تعداد 107 اثر برتر به دبیرخانه کشوری معرفی گردید که در نهایت دانش آموزان و فرهنگیان استان با اعلام دبیرخانه کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری از تعداد 179 رتبه برتر کشوری در بخش های مختلف دانش آموزی، همکاران و طرح هر خانواده یک پاسخ ، دانش آموزان و فرهنگیان استان زنجان 8 رتبه برتر کشوری کسب کردند.

عباسی در پایان با تبریک این موفقیت به دانش آموزان و چامعه فرهنگی استان و با اشاره به اینکه در سال های اخیر استان زنجان یکی از استانهای موفق در مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری بوده است از زحمات همکاران اداره فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل ، روسا و معاونین پرورشی نواحی و مناطق 14 گانه ، مدیران و معاونین مدارس و مربیان و همچنین دانش آموزان شرکت کننده تقدیر و تشکر کرد.

اسامی فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان که در مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر حائز رتبه شده اند به قرار زیر است:

در بخش فرهنگیان:

1- حمداله محمدی از منطقه افشار، رتبه اول در رشته مقاله پژوهشی

2- ابوالفضل نظری از ناحیه1 ، رتبه دوم در رشته طراحی

3- سارا رفیعی از ماه نشان، رتبه دوم در رشته عکاسی

در بخش دانش اموزان:

4- فاطمه همتی از ناحیه 2، رتبه اول در رشته مقاله پژوهشی

5- نسترن بیدقی از ناحیه 2، رتبه دوم در رشته خوشنویسی

6- زهرا بیات از ناحیه 2، رتبه دوم مشترک در رشته سخنوری

7- رضا کریمی از ماه نشان، رتبه سوم در رشته طراحی

8- زهرا محمدی از ناحیه 2، رتبه سوم مشترک در رشته شعر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار