معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

اجرای دستورالعمل جامع ارزشیابی درس تربیت بدنی عامل ارتقای کیفیت این درس در مدارس است

سنندج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اجرای کامل دستورالعمل جامع ارزشیابی درس تربیت بدنی را عامل ارتقای کیفیت این درس در مدارس استان کردستان دانست.

کد مطلب: ۸۲۴۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دستورالعمل جامع ارزشیابی درس تربیت بدنی عامل ارتقای کیفیت این درس در مدارس است

افشین خوش گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان در نشست کمیته تخصصی درس تربیت بدنی که با حضور سرگروه های آموزشی استان برگزار شد؛ گفت: علی رغم اینکه دستورالعمل جامع ارزشیابی درس تربیت بدنی سال اول اجرا را پشت سر گذاشت و مشکلاتی نیز در فرآیند اجرا به وجود آمد، اما در مجموع نتایج ارزیابی کیفی و کمی نشان می دهد روال حاکم بر اجرای درس تربیت بدنی قابل قبول و رضایت بخش است.

خوش گوار گفت: در سال تحصیلی جاری بالغ بر 700 مدرسه مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته اند و با توجه به برگزاری آزمون هماهنگ پایه ششم و نهم، مدیران مدارس، دانش آموزان و حتی اولیاء بیشتر از گذشته به شأنیت و جایگاه درس تربیت بدنی پی بردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان گفت: از رهاورد اجرای این دستورالعمل و ارزیابی های صورت گرفته نقاط قوت و ضعف در بیشتر موارد به خوبی مشخص شده است و بایستی در سال تحصیلی آینده بر اساس شرایط و امکانات موجود برای رفع ضعف ها و تقویت قوت ها تلاش کرد.

خوش گوار ادامه داد: تلاش برای همراه کردن مدیران مدارس با برنامه های حوزه تربیت بدنی، ضرورت تشویق و ترغیب همکاران کوشا و توانمند و تغییر در روال و شیوه برگزاری مسابقات درون منطقه ای مواردی است که باید برای سال تحصیلی آینده چاره اندیشی شود.

در این جلسه سرگروه های آموزشی استان با ارائه گزارشی از عملکرد سرگروه های مناطق 16 گانه به تجزیه و تحلیل قوت و ضعف دستورالعمل اجرا و ارزیابی درس تربیت بدنی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار