معاون استاندار خراسان رضوی : عملیات احداث اردوگاه ساماندهی اتباع خارجی درتایباد بزودی آغاز خواهد شد

مشهد (پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از شروع عملیات اجرایی احداث اردوگاه 20 هکتاری برای ساماندهی اتباع خارجی در شهرستان تایباد خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۴۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار خراسان رضوی : عملیات احداث اردوگاه ساماندهی اتباع خارجی درتایباد بزودی آغاز خواهد شد

سید جواد حسینی در جلسه مربوط به هماهنگی احداث این اردوگاه با بیان اینکه خراسان رضوی بیشترین رقم پناهنده و مهاجر را در کشور داراست افزود : باید همه ظرفیت ها را برای ساماندهی کامل اتباع خارجی بویژه اتباع غیرمجاز در استان به کار گرفته و این امر را به بهترین شکل به انجام برسانیم.

معاون استاندار با اشاره به وجود 320 هزار تن از اتباع خارجی در استان، افزود: از این تعداد 150هزار نفر دارای کارت آمایش، 40 هزار نفر روادید خانواری، 60 هزار نفر پروانه اقامت و 70 هزار نفر نیز غیرمجاز و فاقد هرگونه مدرک اقامتی هستند.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: ساماندهی اتباع خارجی و پس از آن برخورد با اتباع غیرمجاز از مباحث و رویکردهایی است که شورای امنیت ملی به شدت بر روی آن تاکید دارد.

وی افزود: احداث اردوگاه 20 هکتاری شهرستان تایباد که در راستای ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز می باشد مورد تاکید شورای امنیت و وزارت کشور است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به رفع موانع قانونی مربوط به زمین اردوگاه واعتبارات تخصیص یافته ساخت اردوگاه به زودی آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار