در بازدید از سازمان های مردم نهاد

کودکان تحت پوشش باید مورد توجه قرار گیرند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد توانمندسازی سازمان های مردم نهاد و گسترش فعالیت مردمی در موضوعاتی که نیاز جامعه امروز می باشد را با هدف تقویت مشارکت های اجتماعی و کنترل آسیب ها ضروری و قابل توجه دانست.

کد مطلب: ۸۲۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کودکان تحت پوشش باید مورد توجه قرار گیرند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با هدف بررسی فعالیت ها و پیرامون نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد در استان یزد از بنیاد رفاه کودک و موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی محمدرسول الله بازدید کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این بازدید بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد توسط دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت:تحقق این رویکرد از سیاست های قابل توجه دولت تدبیر و امید در زمینه جذب مشارکت های مردمی است.
« فخرالسادات خامسی» افزود: از سوی دیگر هم افزایی و تجمیع توانمندی های مختلف این سازمان ها به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به گروه های هدف نیز از دیگر مواردی است که تحقق آن اثرگذاری سازمان های مردم نهاد در اجتماع را دو چندان می سازد.
خامسی یادآور شد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان،مهارت آموزی به کودکان تحت پوشش در این دو تشکل مورد توجه قرار گیرد تا کودکان به حوزه هایی که استعداد دارند هدایت شوند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در جریان این بازدید خاطرنشان کرد:خوشبختانه سازمان های مردم نهاد روز به روز در قالب های تخصصی تر وارد شده و به فعالیت می پردازند از این رو برای همکاری و فعالیت در بخش های مختلف و با نگاه مردمی زمینه های خوبی فراهم شده است.
گفتنی است بنیاد رفاه کودک در زمینه حمایت از کودکان با استعداد و بی بضاعت فعالیت میکند که 130 کودک را تحت حمایت و پوشش خود دارد،موسسه محمد رسول الله نیز در زمینه کمک به کودکان مبتلا به سرطان برای تامین دارو و حل مشکلات معیشتی آنان مشغول به فعالیت است که حدود 700 کودک سرطانی تحت پوشش قرار داده و نیمی از آن ها بومی می باشند.شایان ذکر است هر دو موسسه ذکر شده با استفاده از ظرفیت های خیرین استان فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار