«کوپال» در پنجمین جشنواره‌ فیلم «چشم انداز ایران» در آلمان به نمایش درمی‌آید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی در بخش اصلی پنجمین جشنواره‌ی فیلم «چشم انداز ایران» در کلن به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۸۲۴۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
«کوپال» در پنجمین جشنواره‌ فیلم «چشم انداز ایران» در آلمان به نمایش درمی‌آید

جشنواره «چشم انداز ایران» به همت امین فرزانه‌‌فر از سال ۲۰۱۳ درتلاش است که ابعاد متفاوت سینمای ایران را برای تماشاگران آلمانی و همچنین ایرانیان مقیم خارج از ایران به نمایش بگذارد. این جشنواره در جدیدترین دوره‌ی خود به دو موضوع مهم خواهد پرداخت: سی امین سالگرد بمباران شیمیایی شهر حلبچه و پروژه کارستان که به کارآفرینان ایران می پردازد.

فیلم سینمایی «کوپال» که هم اکنون در گروه هنروتجربه در حال اکران می‌باشد، روز یکشنبه 3 ژوئن (13 خرداد) در بخش اصلی این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود. تمام آثار ایرانی که در این جشنواره به نمایش درمی‌آیند عبارتند از:

24 فریم (عباس کیارستمی)، وارونگی (بهنام بهزادی)، کوپال (کاظم ملایی)، مفت آباد (پژمان تیمورتاش)، خاطراتی برای تمام فصول (مصطفی رزاق کریمی)، پازلی ها (مهدی گنجی)، مادر زمین (مهناز افضلی)، زمناکو (مهدی قربان پور)، شاعران زندگی (شیرین برق نورد)، قصه بولوار (داوود اشرفی)، فوق ماراتن (سعید کشاورزی)، عروسی : یک فیلم (محمدرضا فرزادی)، این پیکان (شاهین آرمین، سهراب دریا بندری)، یک موسیقیدان فرانسوی در دربار قاجار (مهران پورمندان).

پنجمین جشنواره‌ فیلم «چشم انداز ایران» از 31 می تا 3 ژوئن، برابر با 10 تا 13 خرداد 97 در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار