سیزدهمین جشنواره الگو های برتر تدریس تربیت بدنی سراسر کشور در ارومیه برگزار می شود

ارومیه (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سیزدهمین دوره جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد آموزشی به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد .

کد مطلب: ۸۲۴۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهمین جشنواره الگو های برتر تدریس تربیت بدنی سراسر کشور در ارومیه برگزار می شود

ولی حسینی با علام این خبر افزود: این دوره با حضور 256 نفر دبیران و آموزگاران برتر کشور، هشت ناظر کشوری و پنج تن از استادان ممتاز به مدت چهار روز از تاریخ 11 تا تیرماه 97 برگزارخواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: این جشنواره در قالب اجرای طرح درس برتر و منتخب و برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی برای دبیران و آموزگاران تربیت بدنی برگزار خواهد شد .

وی اظهار کرد: جشنواره روش‌های برترتدریس با رویکرد آموزشی، فعالیتی هدفمند است که درآن دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی توانمندی‌های خود را در زمینه اجرای کیفی تدریس درس تربیت بدنی به نمایش می‌گذارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی این فرایند معلم برتر انتخاب و معرفی می‌شود؛ ادامه داد: هدف از اجرای این جشنواره کیفیت بخشیدن به فرایند آموزش درس تربیت بدنی از طریق کشف روش‌های برتر و خلاقانه تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای تدریس متناسب با ارزش‌های فرهنگی و تربیتی دین اسلام به دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی است.

حسینی افزود : اجرای کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و متدهای تدریس کاربردی با لحاظ ظرفیت‌های و محدودیت‌های مناطق محروم و حاشیه‌ای و اجرای بهینه کلاس تربیت بدنی با حداقل امکانات و تجهیزات از نقاط قوت و کاربردی این جشنواره است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و بازدید از موزه در مجتمع تفریحی چی چست از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره است. امیدواریم با همت جمعی بین مسئولین استان و اداره کل آموزش و پرورش بتوانیم میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار