ماه رمضان فرصتی است برای تفکر و تعمق درباره خویشتن

نیشابور ( پانا )- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مراسم معارفه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و مدیر درمان دانشکده گفت: ماه رمضان فرصتی است برای تفکر و تعمق درباره افکار و رفتار خویشتن.

کد مطلب: ۸۲۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان فرصتی است برای تفکر و تعمق درباره خویشتن

محسن عظیمی نژاد، ضمن بیان احادیثی از مولای متقیان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان طبق فرمایش امام علی(ع) فرصتی است تا افراد دین داری، ایمان، اخلاص و صداقت خود را محک بزنند همچنین این ماه مبارک فرصتی است برای تفکر و تعمق درباره افکار و رفتار خویشتن.

وی ادامه داد:در سال پیش با توجه به وضعیت بودجه ای کشور، بایستی هزینه ها مدیریت شده و در جهت کاهش هزینه ها بایستی برنامه ریزی های لازم انجام شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اضافه کرد: همه پرسنل بایستی در جهت کاهش و مدیریت هزینه ها، استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی و... تلاش کنند.

محسن عظیمی نژاد خاطر نشان کرد: در اسفند ماه سال گذشته دانشکده علوم پزشکی نیشابور، تنها دانشگاه و دانشکده نمونه کشوری در بین 60 دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی کشور به لحاظ مدیریت هزینه های حوزه سلامت انتخاب شد که بدون شک با همکاری یکایک شما همکاران در سال 97 نیز می توانیم به این دستاورد دسترسی پیدا کنیم.

وی ضمن ارائه ایی از چشم انداز برنامه های آینده دانشکده بیان نمود: در طی سال های گذشته در توسعه زیر ساخت ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده و دانشکده به موفقیت های خوبی در حوزه های مختلف دست یافته که این اقدامات همچنان ادامه خواهد یافت و برای سالهای آینده هدف این است که در توسعه نرم افزاری و ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در مجموعه دانشکده اقدامات لازم انجام شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پایان تصریح کرد: امید است با گسترش زیر ساخت های بهداشتی، درمانی در راه رضایت مردم و بهینه سازی خدمات ارزنده تر گام های موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار