پویش فرهنگیان فارس برای گلریزان زنان زندانی

شیراز (پانا) – مسوول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش ستان فارس با اشاره به اینکه 53 زن زندانی جرائم غیر عمد در زندان های فارس به سر می برند از فرهنگیان استان فارس برای پیوستن به پویش آزادی زنان دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش فرهنگیان فارس برای گلریزان زنان زندانی

طاهره بی نیاز در گردهمایی که صبح امروز با حضور بانوان اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، افزود: حضور زنان جامعه در زندان آسیب های دو چندان برابر را برای جامعه به بار می آورد و زنان زندانی جرائم غیر عمد افرادی هستند که می توان با همدلی و همفکری افراد جامعه آنها را به اجتماع و خانواده برگرداند.

وی با اشاره به اینکه آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد نیازمند 6 میلیارد و نیم میلیون تومان است اظهار داشت: اگر زمان بازگشت به خانواده اینها طولانی شود ممکن است به صدماتی از جمله از دست دادن و فروپاشی خانواده ها نیز بیانجامد که این خود نیز موجب بروز آسیب های جدی در اجتماع است.

وی از خیرین و همکاران فرهنگی برای همکاری در این امر خیرخواهانه دعوت کرد و افزود: هر فرد می تواند به اندازه سهم کوچک خود سهیم باشد و کمیت مبالغ پرداختی مهم نیست چون قرار است اقدامی دسته جمعی صورت پذیرد و این اندک ها خود منجر به جمع آوری مبالغ زیادی می شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: بر اساس استفتاء صورت گرفته از مراجع محترم تقلید نیز افراد می توانند صدقات و زکات فطریه خود را نیز برای مشارکت در این امر خیر پرداخت کنند.

تهران، فارس، مازندران و گیلان به ترتیب بیشترین تعداد زنان زندانی را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار