معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:مراسم ارتحال امام«ره» و راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از همیشه برگزار شود

سنندج(پانا)-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام(ره) و راهپیمایی روز قدس با شکوه تر از سالیان گذشته برگزار شود.

کد مطلب: ۸۲۴۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:مراسم ارتحال امام«ره» و راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از همیشه برگزار شود

حسین خوش اقبال معاون سیاسی ،امنیتی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال امام(ره) و راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه اکنون و با توجه به تحولات داخلی و خارجی ضرورت دارد به این گونه مناسبت ها با جدیت بیشتری پرداخته شود بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن سالگرد ارتحال امام (ره) و راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان باید متوجه شوند که ملت ما ذره ای از حمایت خود از امام و آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نیامده است ادامه داد: هرآنچه امروز در کشور وجود دارد به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف و حمایت قاطعانه از انقلاب اسلامی امام و رهبری است.
خوش اقبال حمایت مردم از انقلاب در چهاردهه گذشته را نشان از علاقه قلبی مردم به امام و کشور ارزیابی کرد و افزود: برگزاری مراسم و مناسبت های باشکوه در کشور فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل جوان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان حضور پررزنگ مسئولان و مدیران در کنار مردم را مایه دلگرمی ملت و امید به آینده دانست و از همه مدیران خواست به عنوان کسانی که همه چیز خود را مدیون انقلاب و نظام هستند با حرکت در مسیر نورانی امام (ره) الگو و سرمشق باشند.
وی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال در استان باید به نحوی برگزار شود که هگان ببیند مردم استان عزادار و پایبند به آرمانها هستند و توطئه دشمنان در سالیان گذشته هیچ اثری بر مردم نداشته است.
خوش اقبال همچنین به ضرورت برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: نامگذاری آخرین جمعه هر ماه رمضان بنام قدس و دفاع از آرمانهای مردم فلسطین از ابتکارات امام راحل بود که در برگزاری باشکوه آن نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: در مراسم روز قدس لازم است سخنرانی مفید و تاثیرگذاری در استان داشته باشیم و از ظرفیتهای موجود در همه حوزه ها و خصوصا از تریبون های نماز جمعه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار