دولت اصلاحات موفق ترین دولت در مسائل اقتصادی واشتغال

یزد (پانا) – رئیس شورای شهر یزد در صحن علنی شورای شهر با گرامیداشت حماسه دوم خردادماه، بیان داشت: با توجه به شاخصه های کشوری می توان دولت اصلاحات را که پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ موفق ترین دولت دانست.

کد مطلب: ۸۲۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت اصلاحات موفق ترین دولت در مسائل اقتصادی واشتغال

"غلامعلی سفید" در سخنرانی آغاز به کار هفتادمین جلسه شورای شهر یزد با گرامیداشت حماسه دوم خردادماه، بیان داشت: دوم خردادماه روز حضور مردم در انتخاب دولتی بود که "اصلاحات" نام گرفت که رهبری انقلاب از آن به عنوان "حماسه بزرگ" و "حماسه تاریخی" یاد کردند.

وی در ادامه افزود: دولت اصلاحات، دولتی بود که در همه ابعاد مبنای آن قانونی بود و براساس اجرای قانون اساسی اداره می شد؛ دولتی که شوراهای اسلامی شهرها ماحصل توجه آن دولت به قانون اساسی بود.

سفید با اشاره فعالیت احزاب متعدد و گرایش های مختلف سیاسی در دولت اصلاحات، گفت: علم گرایی و توجه به مسائل کارشناسی و گروه های متعدد ساماندهی مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... که به عنوان راهکار دولت تنظیم می شد در راس امور دولت هفتم قرار داشت.

نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها دولت اصلاحات را موفق ترین دولت در مسائل اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و افزود: در نگاهی به شاخص های عمده کشوری می توان به راحتی این دولت را که فارغ از جریانات سیاسی پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ موفق ترین دولت دانست.

استاندار اسبق یزد پیرامون حضور مردم در انتخابات سال 1376 ریاست جمهوری اظهار داشت: این حضور ارزشمند در زمانی که مشکلات عدیده ای دامن گیر نظام شده بود توانست دگر بار انسجام ملی را در ایران استحکام بخشد و این یکدستی جامعه مانع بزرگی در مسیر منافقین و بدخواهان نظام شد.

این مقام مسئول آزادی تشکل ها و فعالیت مطبوعات را نیز از دست آوردهای دولت هفتم دانست.

رئیس شورای شهر یزد در پایان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بر زنده نگه داشتن نام و یاد شخصیت های استانی و ملی استان یزد که در مسائل سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی سرآمد بودند؛ تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار