آغاز ثبت نام فرهنگیان متقاضی انتقال در داخل استان همدان

همدان (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ثبت نام فرهنگیان متقاضی انتقال در داخل استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام فرهنگیان متقاضی انتقال در داخل استان همدان

محمد بداغی گفت: ثبت نام نقل و انتقال درون استانی همکاران فرهنگی از تاریخ 1/3/97 تا 31/3/97 و از طریق آدرس سامانه ثبت نام انتقال درون استانی به آدرس ha.enteghalat.com انجام خواهد شد.

بداغی افزود: همکاران متقاضی انتقال باید با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نقل و انتقال نسبت به دریافت کد رمز (انتقال درون استانی) و ثبت نام در سامانه مربوط و ارائه مدارک و مستندات به امور اداری شهرستان، ناحیه و منطقه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام متقاضیان انتقال به خارج از استان نیز تا 14/4/97 و از طریق آدرس سامانه ثبت نام انتقال برون استانی enteghal.medu.ir خواهد بود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان گفت: فرهنگیان خیر مدرسه ساز، ایثارگران و حافظین قرآن نیز می توانند با مطالعه بخش استثناء درخواست خود را ارائه دهند.

بداغی تأکید کرد: از ویژگی ها و تغییرات دستورالعمل سال جاری می توان به تفویض اختیار به ادارات، پیش بینی شرایط برای همکاران دارای فرزند با معلولیت شدید اشاره کرد.

گفتنی است در سال تحصیلی گذشته تعداد 743 نفر با ثبت نام در برنامه انتقالات درون استانی موفق به انتقال به مناطق مورد تقاضا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار