رییس اتاق بازرگانی استان سمنان:

سمنان آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی است

سمنان (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری دارد.

کد مطلب: ۸۲۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سمنان آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی است

علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در جریان مذاکرات سرمایه‌گذاری خارجی با شرکت هلدینگ چین ظرفیت‌های معادن استان را غنی برشمرد و گفت: سرمایه‌گذاری در محصولات معدنی از قبیل گچ، نمک، زئولیت و پتاس در استان سمنان فراهم است.

وی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را مهم برشمرد و افزود: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری دارد و مناطق اقتصادی استان با زیرساخت‌های لازم آمادگی واگذاری را دارند.

امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در این نشست حضور سرمایه‌گذاران شرکتNFC چین را مغتنم شمرد و اظهار کرد: بیشتر تمایل استان سمنان سرمایه‌گذاری است و این آمادگی وجود دارد که در استان سمنان شهرک صنعتی سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: آمادگی کامل برای سرمایه‌گذاری خارجی معادن فلزی و غیرفلزی در استان سمنان مهیا است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای تأمین منابع به شکل یوزانس قابل‌ارائه است و این آمادگی وجود دارد که بانک‌های خصوصی در تأمین منابع مشارکت لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: پروژهای معدنی، گردشگری، قابل‌ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار