اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان در سال97 برگزار شد

نهبندان (پانا) ـ اعضای شورای اداری نهبندان اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید را تشکیل دادند.

کد مطلب: ۸۲۳۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان در سال97 برگزار شد

حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان با بیان اینکه رسالت شورای اداری پیگیری مهمات شهرستان است،خشکسالی نهبندان را زلزله خاموش تعبیر و خواستار گنجاندن این مسئله مهم در برنامه کلان استان و کشور شد.

وی افزود:راه های شهرستان وضعیت مطلوبی ندارد و تسریع در عملیات راهسازی و دوبانده شدن محور نهبندان _شوسف را یک درخواست مردمی عنوان کرد.

امام جمعه نهبندان با تشکر از زحمات برگزار کنندگان همایش توسعه و فرصت های سرمایه گذاری نهبندان، برای چندمین بار متوالی حمایت خویش از سرمایه گذاران در منطقه را اعلام و با بخشی از بروکراسی اداری که سبب طولانی شدن و سلب روحیه و انگیزه از سرمایه گذاران می شود انتقاد و با موازی کاری برخی سرمایه گذاران به شدت مخالفت کرد.

در ادامه فاضلی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اهم اقدامات و تسهیلاتی که در بخش های مختلف منجر به ایجاد شغل و فرصت های شغلی در شهرستان شده است را به سمع اعضای جلسه رساند.

سرهنگ پاسدارشاهوردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان با بیان اینکه بزرگترین رویداد فرهنگی استان برگزاری کنگره سرداران،امیران و 2000 شهید خراسان جنوبی مهرماه سالجاری برگزار می شود ساختار و مسئولیت های ستاد اجرایی این کنگره در شهرستان نهبندان را معرفی و بخشی از بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رابطه با برگزاری کنگره ها و یادواره شهدا را بازخوانی کرد.

نظافت فرماندار نهبندان با تبریک ماه مبارک رمضان به مناسبت ها از ابتدای سالجاری اشاره و خردادماه را ماه شیرین و تلخ عنوان کرد. ((شادی به جهت فتح خرمشهر و تلخ به جهت رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)).

فرماندار نهبندان با بیان اینکه همایش توسعه و فرصت های شغلی نهبندان به همت جمعی شکل گرفت همایش را سرآغاز خوبی دانست و خواستار تشکیل کمیته پیگیری شد.

نظافت موضوعات زیر ساختی را از موارد پیرامون برگزاری همایش عنوان و اظهار داشت در شهریورماه مشعل گاز در این شهرستان روشن می شود.

فرماندار نهبندان در ادامه با بیان اینکه در اصل قانونگذاری مشکلی وجود ندارد ولی متاسفانه در اجرای آن مشکل دارد از بانک ها در مراحل اعطای تسهیلات انتقاد کرد.

وی خواستار روشهای تسهیل و آسان فرآیند برای مشتریان،سرمایه گذاران و...شد.

فرماندار نهبندان به همکاری همه جانبه ادارات و دستگاه های دولتی در هر چه باشکوهتر برگزاری کنگره شهدا تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار