اجرای طرح ضیافت الهی در 27 بقعه متبرکه کاشان

کاشان (پانا) - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از اجرای طرح ضیافت الهی در 27 بقعه متبرکه شهرستان کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ضیافت الهی در 27 بقعه متبرکه کاشان

مهدی حافظیان در خصوص برنامه های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه گفت: اقامه نماز جماعت، خیمه های معرفت، غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره دینی، وقف و خانواده، ، و محفل انس با قران کریم با حضور قاریان بین المللی، ملی، استانی و شهرستانی از این برنامه ها است.

حافظیان با اشاره به اعزام 23مبلغ روحانی در بقاع متبرک شهرستان افزود: برگزاری مراسم سخنرانی معرفتی با حضور استادان برجسته کشوری در شبهای رمضان، مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع)، احیای شب های قدر، ترتیل خوانی قران کریم، مسابقه پیامکی قران کریم، جلسات تفسیر قرآن و اقامه نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه های اوقاف در ماه مبارک رمضان است.

وی هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را ترویج فرهنگ دین، قرآن و تبدیل بقاع متبرک به قطب فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با بیان اینکه آیین جزخوانی قرآن نیز در ماه مبارک رمضان هر شب همراه با پخش از شبکه های سیما اصفهان و تهران با حضور قاریان برجسته کشور در امامزاده گان سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال و ولی ابن موسی کاظم در منطقه راوند کاشان برگزار می شود برپایی سفره های افطاری ساده با بهره گیری از توانمندی خیران و واقفان از جمله در امامزاده ولی بن موسی کاظم (ع) راوند کاشان را از دیگر برنامه ها در ماه مبارک رمضان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار