در گفت‌وگو با پانا

پرتابگر طلایی ایران: رویای من قهرمانی در جاکارتاست

تهران (پانا) - قهرمان ایرانی پرتاب وزنه آسیا از آخرین وضع تمرین ها و آمادگی خود قبل از اعزام به بازی‌هایی آسیایی جاکارتا می‌گوید.

کد مطلب: ۸۲۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پرتابگر طلایی ایران: رویای من قهرمانی در جاکارتاست

علی ثمری، مرد طلایی پرتاب وزنه آسیا در گفت‌وگو با پانا در مورد آخرین وضع خود و حضور در لیگ طلایی گفت: خدا را شکر آمادگی خوبی دارم و در لیگ طلایی هم در جایگاه دوم قرار گرفتم، البته رکوردی که ثبت کردم با رکورد اصلی خودم فاصله زیادی دارد اما جای نگرانی نیست و به مرور درست می‌شود.

وی ادامه داد: من در این رقابت‌ها به دلیل خستگی ناشی از مسافرت، صادر نشدن ویزایم برای رفتن به لهستان و شرکت در این رقابت بین‌المللی فشار زیادی را متحمل شده بودم و به همین علت نتوانستم رکورد خودم را ثبت کنم اما همان‌طور که گفتم این فاصله طبیعی است البته نمی‌خواهم خودم را توجیه کنم.

ثمری در مورد حضورش در لهستان گفت: ما در این کشور پنج رقابت بین‌المللی داریم و خدا را شکر ویزایم صادر شده است و تا چند روز دیگر راهی لهستان می‌شوم و در این کشور در مسابقات مختلف شرکت می‌کنم. خوشبختانه طبق برنامه‌ریزیی که فدراسیون داشته من تا قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در لهستان می‌مانم و تمریناتم را ادامه می‌دهم و از لهستان به اندونزی می‌آیم تا در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت کنم.

قهرمان آسیا که به تازگی زیر نظر ایراک بکویوفسکی تمرین می‌کند در مورد این مربی گفت: او یکی از مربیان خوب در این رشته است و قهرمانان زیادی زیر دست او بودند من هم امیدوارم بتوانم با این مربی بهترین نتیجه را بگیرم و چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

ثمری در پایان گفت: جاکارتا و کسب خوش رنگ‌ترین مدال یکی از رویاهای من است و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار