مسابقه کتابخوانی " به مجنون گفتم زنده بمان" در شهریار برگزارشد

اسامی برندگان همزمان با عید سعید فطر اعلام می شود

شهریار (پانا) - مسابقه کتابخوانی "به مجنون گفتم زنده بمان" با محوریت کتاب «حمیدرضا» عاشقانه های خواهر شهید زمان زاده، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه کتابخوانی " به مجنون گفتم زنده بمان" در شهریار برگزارشد

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، با اعلام این خبر گفت: آزمون کتبی و حضوری این مسابقه طی دیروز و امروز با حضور حدود 350 نفر از دانش آموزان پسر و دختر به ترتیب در دبیرستان ایثارگران و مصلی نمازجمعه شهریار به انجام رسید.

مسعود شاکر افزود: مراسم قرعه کشی از بین نفرات برتر برای اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی به مجنون گفتم زنده بمان، همزمان با عید سعید فطر برگزار می شود و به برندگان جوایزی نظیر: سفر زیارتی مشهد مقدس یا کارت هدیه نقدی، اهداء خواهد شد.

کتاب حمید رضا روایت عاشقانه ای از زندگی حمیدرضا زمان زاده معروف به حمید کامل است که از لابه لای یادداشت های مریم زمان زاده خواهر این شهید انتخاب و گردآوری شده است.

چاپ دوم کتاب حمیدرضا در ۸۷ صفحه به انضمام تصاویر و اسنادی مربوط به این شهید، زیر نظر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران تهیه و تنظیم شده و با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه توسط انتشارات تقدیر اردیبهشت ماه جاری به چاپ رسید.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار