برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-شورای آموش و پرورش اسلامشهر با حضور معاون برنامه ریزی ،مالی و اداری فرماندار اسلامشهر در سالن جلسات شورای منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر

در این جلسه ، حسن حبیبی پور ، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان به مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمینه معاف بودن واحدهای آموزشی از پرداخت هزینه های آب و برق و گاز اشاره کرد و در ادامه خواستار نظارت بیشتر دستگاه های دولتی بر تغییر کاربری مراکز آموزشی شد.

شکور فرجی ،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهرنیز درسخنانی ،به تشریح ساماندهی فضاهای آموزشی جهت برگزاری امتحانات خرداد 97 پرداخت.

وی در ادامه افزود:با توجه به استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی آینده،هنرستانها میبایست به علت کمبود فضای آموزشی دو شیفت اداره شود و روزهای پنجشنبه نیز دایر باشند.

ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در بیاناتی از برنامه های اوقات فراغت تابستان 97واجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب سه طرح ،مراقبت از خود،مدرسه عاری از خطر ومدرسه اجتماعی جهت مربیان پرداخت وجامعه هدف را دانش آموزان دانست.

در بخش دیگری از جلسه ، همتی ،معاون برنامه ریزی ،مالی و اداری فرماندار اسلامشهر،در زمینه مصوبه مجلس جهت معاف بودن واحدهای آموزشی از پرداخت هزینه های حامل های انرژی اظهار داشت :مجلس مصوبه دارد ولیکن در راستای اجرایی شدن آن میبایست از طرف دولت ابلاغ شود.

شایان ذکر است ،در این جلسه ،فرماندهی نیروی انتظامی ،بخشدار احمد آباد مستوفی ،شهردار،اعضای شورای شهر، اداره بهداشت و اصحاب رسانه نیر حضور داشتند.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار