مدیر آموزش و پرورش میناب خبرداد:

وجود بیش از 120 مدرسه تخریبی در میناب

سال گذشته سقف ۳ مدرسه بر اثر بارندگی فرو ریخت

بندرعباس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش میناب در دیدار امام جمعه و فرماندار ویژه میناب با مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان از وجود بیش از 120 مدرسه تخریبی و کلنگ احداث بیش از 20 مدرسه در میناب خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وجود بیش از 120 مدرسه تخریبی در میناب

غلامرضا سالاری از دیدار حجت‌الاسلام میرزاحسن معتمدی‌فر امام جمعه شهرستان و ابوذرمهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان به منظور بررسی وضع مدارس تخریبی و همچنین تجهیز مدارس شهرستان میناب خبر داد و گفت: هدف از این دیدار بیشتر قدردانی و تشکر از زحمات مدیر کل ساعی و تلاشگر نوسازی مدارس استان به جهت اهتمام در رفع مشکل مدارس تخریبی شهرستان میناب بوده است.

وی افزود: شهرستان میناب با توجه به وسعت، جمعیت و مرکزیت شهرستان‌های شرق هرمزگان بیش از 120 مدرسه تخریبی دارد و از جمله در سال گذشته سقف سه مدرسه بر اثر بارندگی فرو ریخت.

مدیر آموزش و پرورش میناب عنوان کرد: تا کنون کلنگ احداث بیش از 20 آموزشگاه و احداث استخر شنای دانش‌آموزی، در شهرستان به وسیله دولت و با مشارکت خیران زده شده است.

وی تصریح کرد: قول مساعدت و همکاری مضاعف از سوی مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان به جهت تکمیل پروژه‌های مشارکتی و دردست ساخت و همچنین تجهیز کلاس‌های درس به وسایل خنک‌کننده داده شده است.

سالاری همچنین از مساعدت و همکاری استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امامان جمعه شهرستان میناب و شهر هشتبندی، مدیران کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و همه کسانی که آموزش و پرورش میناب را در این راه پر خیر و برکت یاری کردند قدردانی و تشکر کرد.

خبرنگار: علیرضا صالحی/ انتشاردهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار