شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

بوشهر ( پانا ) معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش اعلام شد.

کد مطلب: ۸۲۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

ناصر غلامی با اشاره به صدور دفترچه استخدام دستگاههای اجرایی، به ویژه استخدام در آموزش و پرورش استان بوشهر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: شروع ثبت نام از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ تا پایان روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ بصورت اینترنتی خواهد بود و این تاریخ قابل تمدید نیست.

غلامی ادامه داد: افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند با توجه رشته خود می توانند در این آزمون شرکت کنند و پذیرش آن ها برای شغل استادکاری در مدارس فنی حرفه ای و کار و دانش است.

این مقام مسئول افزود: ملاک محاسبه حداکثر سن، روز اول شروع ثبت نام است و ملاک محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ پایان خدمت روز آزمون می باشد.

وی تصریح کرد: داوطلبان بومی که دارای شرایط کدشغل های آموزش و پرورش استان هستند با مطالعه کامل دفترچه فقط یک کدمحل اشتغال را در سطح استان بوشهر انتخاب کنند.

غلامی بیان کرد: داوطلب کد رشته محل خدمت مربوط باید شرایط احراز رشته های طرح طبقه بندی اشتغال معلمان را داشته باشد و براساس رشته تحصیلی مرتبط خود داوطلب کد شغل شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: داوطلبان بومی استان براساس بند "ب" صفحه یک دفترچه ثبت نام اگر شرایط کامل یک بند از بندهای چهار گانه شرایط بوم استان بوشهر و یا یکی از شهرستان های استان بوشهر را داشته باشند می توانند بنا به شرایط بوم و علاقه خود یک کد شغل محل را انتخاب کنند.

وی با توجه به اینکه افرادی علاقه مند به شرکت در رشته هایی هستند که در شهرستان خود نیست یا قصد پذیرش در شهرستان دیگر را داشته باشند می توانند با توجه به سهمیه مربوط در رشته آزمونی مرتبط شرکت کنند افزود: نمره قبولی این افراد که از سهمیه شهرستان غیربوم استفاده می کنند با ضریب 2/1(یک و دو دهم) محاسبه می شود و ضریب نمره قبولی افراد بومی شهرستان 4/1 (یک و چهار دهم) محاسبه می شود.

غلامی افزود: پذیرش بوم استانی/شهرستانی است و فرد پس از قبولی نهایی باید به محل خدمت تعهد ۱۰ ساله دهد.

وی خاطرنشان کرد: دفترچه دارای دو جدول کد محل شغل در سهمیه است که یکی سهمیه آزاد و دیگری سهمیه ۲۵درصدی و ۵درصدی ایثارگران است و سهمیه های هر کدام از هم جداست و داوطلبان ایثارگر دارای شرایط ایثارگری براساس ضوابط مربوط، می توانند داوطلب کد محل شغل جدول سهمیه ایثارگران باشند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: داوطلبان دارای شرایط ایثارگری قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار یا سیستم سجایا و یا مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده خود، از وضعیت بیکاری خود در سایت سجایا مطمئن شوند، تا در صورت مغایرت وضعیت اصلاح شود.

ناصر غلامی گفت : شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش : داشتن تابعیت ایران ، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان ، عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر ، نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر ، عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح ، به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند. به استناد ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان معرفی به گزینش برای سیر مراحل استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند. داشتن حداکثر سی سال (30) برای مدارک فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (35) سال برای مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای مدارک دکتری.

غلامی تصریح نمود : بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان مصوب مجلس شورای اسلامی موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
- جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن مقرر معاف می باشند افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال .
- رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه .
- میزان مدت خدمت ضرورت
- داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 57/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
تذکر 1 : ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر 97/4/15 می باشد. ملاک فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد و ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام 97/2/23 میباشد .
غلامی شرایط پزشکی را اعلام کرد و بیان داشت : بیماریهای چشم:- (نداشتن دید کمتر از 10/10 در یک چشم، پس از اصلاح با عینک و نداشتن دید کمتر از 10 + 10/ 16 در دو چشم، پس از اصلاح با عینک)- هر نوع نقص میدان بینایی در یک یا هر دو چشم، دوربینی غیرقابل درمان و نیستاگموس شدید هر دو چشم ، ضایعات وسیع، شدید و غیرقابل درمان در هر دو قرنیه، کوررنگی (برای رشته های آموزش ابتدایی و ر شته های هنر و ر شته هایی که شناخت رنگ و طیف نوری در آنها ضروری می با شد، ممنوع است و در بقیه رشته ها بلامانع است)

- نابینایی در یک چشم ، سایر موارد: (بیماریهای که براساس تشخیص پزشک مانع انجام وظیفه حرفه ای باشد)

قدرت شنوایی: (کمی شنوایی داوطلب نباید بیش از 40 دسی بل باشد داوطلب باید صدای نجوا را از فاصله 6 متری به خوبی بشنود)

غلامی در پایان افزود: در صورت نیاز به اطلاع رسانی بیشتر در موضوع استخدام، این معاونت اطلاعات بیشتر در پورتال اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر به نشانی bushehr.medu.ir منتشر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار