معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان و مدیران شاخه کاردانش

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان و مدیران شاخه کاردانش صبح امروز به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهریار و با حضور مسئولین دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش، برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان و مدیران شاخه کاردانش

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: این نشست با حضور آذرکیش مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش ، کارشناسان دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش و مسئولین استانی و منطقه ای با هدف برنامه ریزی جهت اشتغال و خروجی اثربخش هنرستان ها ، چالشها و مسائل جاری شاخه کاردانش برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تخصصی ضمن ترسیم سیاستهای اصلی دفتر کاردانش توسط مدیر کل آن دفتر از قبیل برون سپاری، کیفیت بخشی به آموزش، توسعه کارآفرینی و آموزش همراه با تولید به سوالات مدیران شاخه کاردانش شهرستان های استان تهران توسط پنل مسئولین ستادی پاسخ داده شد.

شفیع پور تصریح کرد: برگزاری این قبیل جلسات علاوه بر ایجاد انگیزه در مدیران با توجه به علاقه مندی آنها به مشارکت فعال در تصمیم گیری های هنرستانی، دانش مدیریتی مدیران را به روز کرده و برای تصمیم سازی مناسب و به موقع آنها را آماده خواهد کرد.

شایان ذکر است جلسات مدیران و کارشناس مسئولان هنرستانهای شاخه فنی و حرفه ای نیز در اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی ناحیه 2 شهر ری برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار