دومین یادواره 64 شهید معلم و دانش آموز شهرستان بردسکن

مشهد(پانا)- دومین یادواره 64 شهید معلم و دانش آموز شهرستان بردسکن با عنوان هم کلاسی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین یادواره 64 شهید معلم و دانش آموز شهرستان بردسکن

قاسمعلی خدابنده در دومین یادواره 64 شهید معلم و دانش آموز شهرستان بردسکن با عنوان هم کلاسی گفت:شهدا به برگزاری این یادواره ها احتیاجی ندارند بلکه ما نیازمند این یادواره ها هستیم و برای اینکه راه را گم نکنیم باید به شهدا توسل جوییم.

وی افزود:جوانان ما نیاز به الگو دارند و اگر ما الگوهای مذهبی و اسلامی را به آنها معرفی نکنیم به دنبال الگوهای ناشایست خواهند رفت وکار آموزش و پرورش این است که به تربیت نسل آینده بپردازد

خدابنده گفت:از گذشته تاکنون 38 هزار اثر شهید پژوهی در استان توسط دانش آموزان انجام و تعداد 60 کتاب نیز از آثار دانش آموزان چاپ شده است.

وی افزود: شهدا محور وحدت و هم گرایی و متعلق به جامعه و بشریت هستند.

دومین یادواره 64 شهید معلم و دانش آموز شهرستان بردسکن با عنوان هم کلاسی با حضور بیش از 3 هزار نفر در محل تکیه ابوالفضلی این شهر برگزار شد .

غلام حسین غفوری رئیس اداره آموزش و پرورش بردسکن هم در این مراسم گفت: در اولین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در بردسکن، طرحی به خراسان رضوی ارائه شد که یادواره تجمیعی شهدای دانش‌آموز و معلم بردسکن در تقویم برنامه‌های استانی باشد، بنابراین با کمک مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی توانستیم، دومین یادواره شهدا را با حضور مردم بردسکن در این شهرستان برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار