لالیگا؛ شکست تاریخی بارسلونا در شب جشنواره گل

تهران (پانا) –بارسلونا در دیداری پرگل و دور از انتظار در خانه‌ لوانته تن به شکست داد.

کد مطلب: ۸۲۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
لالیگا؛ شکست تاریخی بارسلونا در شب جشنواره گل

هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا با برگزاری یکبازی در ورزشگاه نیوکمپ به پایان رسید.

در دیداری که در جدول تعیین‌کننده نبود، بارسلونا قهرمان این فصل بدون حضور لیونیل مسی در حالی از لوانته پذیرایی کرد که هفت بازی آخر روبه‌رو را با پیروزی به پایان رسانده بود.

این بازی با شروع خوب لوانته همراه بود و این تیم نیمه اول را با برد 2 بر یک به رختکن رفت. ابتدای نیمه دوم توفان لوانته شوک بزرگی را به بارسلونا وارد کرد و این تیم از دقیقه 46 تا 56 سه بار دروزاه‌اش باز شد تا نتیجه باورنکردنی 5 بر یک روی تابلو ورزشگاه ثبت شود.

ادامه بازی با تسلط آبی‌اناری‌ها بر جریان کار همراه بود؛ کوتینهو که در نیمه اول یک گل به ثمر رسانده بود در ادامه بازی روند خوبش را تکمیل و هت ترک کرد. لوئیس سوارز در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل چهارم بارسا را به ثمر رساند. اما در 19 دقیقه پایانی و 7 دقیقه وقت اضافه فشار بارسا روی دروزاه میزبان نتیجه نداشت و این بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود لوانته به پایان رسید.

با این نتیجه لوانته بعد از 14 سال بارسلونا را شکست داد و بارسا بعد از 15 سال در یک بازی بیش از 4 گل از یک تیم دریافت کرد. آخرین باری که بارسلونا بیش از 4 گل خورده بود به سال 2004 بر می‌گردد، زمانی که آبی‌اناری‌‍ها در هفته چهاردهم لالیگا در خانه‌ی مالاگا 5 بر یک شکست خوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار