امام جمعه موقت شهرری:

آمریکا دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

شهرری(پانا)- امام جمعه موقت شهرری گفت: آمریکا دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است و دشمنان سعی دارند با ایجاد بحران نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

کد مطلب: ۸۲۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهار کرد: تمامی روسای آمریکا بر این اصل تاکید داشته اند که دشمنی آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنی آنها با مردم و کشور ما ایدئولوژیکی است.
وی افزود: تاریخ نشان داده است که نباید به اروپاییان اعتماد کرد و تنها به خدا و رهبری اعتماد کنیم و با اقتدار و قدرت ملی با پشتوانه خداوند است که پیروز می شویم.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آمادگی برای این ماه مبارک نباید تنها به فراهم کردم تغذیه باشد، بلکه پرداخت کفاره از مهمترین کارهایی است که باید در ابتدای این ماه انجام داد.
وی ادامه داد: ماه مبارک ماه استقبال و دعا است و زمانی به وظیفه خود در قبال این ماه به خوبی عمل می کنیم که گناهان گذشته را ترک‌ کنیم و کینه ها و تنفرها را از خود دور کنیم.
نمازگزاران شهرری پس از اقامه نمازجمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود را نسبت به خروج آمریکا از برجام اعلام کردند.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار