اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم استان

مشهد (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت : هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم با محوریت پیشگیری از اعتیاد و خشونت برگزار شد و در نهایت 12 هزار و 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم استان

سلطانی در این مراسم باتقدیر از همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی استان در برگزاری این جشنواره ، بااشاره به این که دستیابی به اهداف سندتحول بنیادین و ایجاد زمینه برای تحقق آموزش و پرورشی تمام ساحتی از اولویت های اصلی نظام تعلیم و تربیت است اظهار داشت : قطعا مشارکت بخشی به دانش آموزان ، معلمان و اولیاء می تواند به ما برای تحقق اهدافی که در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی داریم کمک شایان توجهی نماید.

وی افزود : این جشنواره از جمله برنامه های نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان خراسان رضوی است اظهار داشت : هفتمین دوره این جشنواره با محوریت پیشگیری از اعتیاد و خشونت برگزار شد و در نهایت 12 هزار و 100 اثر در قالب فیلم ، سرود ، الگوی برتر تدریس ، نقاشی ، عکس ، مقاله ، پوستر و .... از سوی دانش آموزان ، معلمان و اولیاء به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و امروز بانظر هیات داوران از برترین ها تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار