رفتار های ما الگوی دانش آموزان است و دانش آموزان به شدت تحت تاثیر رفتارهای ما قرار می گیرند

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد: من بر انضباط رفتاری، گفتاری و مالی مدیران و معلمان تاکید می کنم و باید فراموش نکنیم که تک تک رفتار های ما الگوی دانش آموزان است و دانش آموزان به شدت تحت تاثیر رفتارهای ما قرار می گیرند.

کد مطلب: ۸۲۰۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رفتار های ما الگوی دانش آموزان است و دانش آموزان به شدت تحت تاثیر رفتارهای ما قرار می گیرند

حسین مهرآبادی، مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران مدارس دوره دوم نیشابور ضمن معارفه ابراهیم امین نژاد به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور و تقدیر از زحمات سید عباس حسینی معاون اسبق آموزش متوسطه اظهار داشت : نقش یک مدیر در یک آموزشگاه بسیار موثر و اثرگذار است، هرجایی که دیدید موفق است بدانید آنجا مدیر خلاق و موفقی داشته است.
وی افزود: موفقیت در رشته های مختلف و شاخه های گوناگون خیلی ارزشمند است اما نباید در این مسیر از انگیزه بخشی به فرهنگیان، تراکم کلاس ها، مسائل دینی و معنوی و مواردی از این دست غافل شویم.
مهرابادی یک از اشکالات اساسی مجموعه آموزش و پرورش را عدم نظارت کافی بر مدارس دانست و گفت: من بر انضباط رفتاری، گفتاری و مالی مدیران و معلمان تاکید می کنم و باید فراموش نکنیم که تک تک رفتار های ما الگوی دانش آموزان است و دانش آموزان به شدت تحت تاثیر رفتارهای ما قرار می گیرند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: من به شدت بر هوشمند سازی،موضوعی سازی و تخصصی نمودن کلاس های درس تاکید دارم و معتقدم برای رقم خوردن اتفاقات بزرگ، نیاز به طرح ها و برنامه های بزرگ است.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به رعایت دقیق مقررات در ورود و خروج از محل کار خود، خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که مدیران مدارس باید در محیط کار خود رعایت کنند، شاخص های سرمایه روانی است، مدیران ما باید به مسائل خوش بین باشند، باید امیدواری در بین همکاران و معلمان ما موج بزند و مسائلی که باعث عدم انگیزه بخشی می شود را از محیط اطراف دور کنیم، از جمله شاخص های دیگری که باید مدیران در محیط کار خود رعایت کنند، بالا بردن آستانه تحمل، خود کارآمدی، مدیریت هدایتی به جای مدیریت ریاستی، صداقت در امور و تلاش برای زیباسازی دنیای دانش آموز و معلم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار