فرماندار ویژه شهرستای ری خبر داد:

پیش بینی شصت صندوق اخذ رای انتخابات پارلمان عراق در شهرری

شهرری(پانا)- فرماندار ویژه شهرستای ری گفت: 2 شعبه به همراه 60 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای چهارمین دوره انتخابات پارلمانی و انتخابات شوراها برای عراقی های مقیم شهرری پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۸۲۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی شصت  صندوق اخذ رای انتخابات پارلمان عراق در شهرری

هدایت الله جمالی پور در این رابطه اظهار داشت: این تعداد از صندوق ها آرای عراقی های مقیم استان تهران و البرز را جمع آوری می کنند.
وی در ادامه با بیان این که اخد رای در روز های پنجشنبه و جمعه 27 و 28 اردیبهشت ماه جاری در شهرری انجام می شود،افزود: در این منطقه همه دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، اعضای شورای تامین و فرمانداری مسئول برگزاری انتخابات بوده و رای گیری و نظارت آن با سفارت عراق انجام می شود.
فرماندارری با بیان اینکه تدابیر و همکاری امنیتی و انتظامی رای برگزاری باشکوه انتخابات عراق فراهم است، گفت: همه ظرفیت های لازم برای برگزاری انتخابات در محله دولت آباد با توجه به اینکه عراقی های مقیم ایران در آنجا ساکن هستند، پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی تدابیر و همکاری های لازم از طریق معاونت فرمانداری این شهرستان صورت گرفته شده است.
شایان ذکر است،با توجه به جمعیت عراقی های ساکن محله دولت آباد شهرری،امسال با هماهنگی خوب کشور ایران شاهد انتخابات باشکوهی در این محله هستیم،چرا که جمعیت مهاجر عراقی های مقیم ایران از شهرستانهای های پاکدشت، ورامین، شهر ری، البرز، تهران، قیام دشت و قرچک در این روز سرنوشت ساز دوباره برای آینده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشورشان تصمیم خواهند گرفت.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار