اولین دوره مسابقات دومینو دانشجویی استان یزد در حال برگزاری است

یزد (پانا) - اولین دوره مسابقات دومینو دانشجویی استان یزد با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت هفته خوابگاه ها و حلال احمر با همکاری معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و اداره تربیت بدنی استان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۲۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقات دومینو دانشجویی استان یزد در حال برگزاری است

مسابقات دومینو استانی از صبح روز جمعه 21اردیبهشت ماه در دانشکده علوم پزشکی با حضور 25تیم آغاز به کار و در عصر روز جمعه به کار خود پایان می دهد و مسابقه توسط دو داور به نمایندگی خانه دومینو ایران داوری ودر سه سطح تخصصی، عمومی و هنری داوری می شود.

امیر رضا حجابیان داور اولین مسابقات دومینو دانشکده علوم پزشکی استان یزد با اشاره به اینکه دومینو یکی از بازی های هیجان انگیز جهار به حصاب می آید گفت: هدف از برگزای این مسابقات در بین دانشجویان ترغیب کار گروهی است و به نمایش گزاشتن خلاقیت دانشجویان م یباشد

وی افزود: تا این لحظه در استان سه دوره از مسابقات استانی دومینو دانشجویی با همکاری دانشگاه آزاد استان یزد برگزار شده است.

حجابیان با توجه به آیین نامه مسابقات مطرح کرد: دومینو می تواند در 13رنگ وجود داشته باشد و میتوان آنه ارا به طور هرم، دیوار، برج، مزرعه و شعار مسابقه اجرایی کرد و این ها همه بستگی به خلاقیت تیمی دارد که در این موضوع امتیاز های ویژه ای در نظر گرفت شده است.

وی در پایان گفت: ما در تلاش هستیم تا در شروع سال تحصیلی بعد دوره مسابقات کشوری دومینو با حمایت دانشگاه های استان در استان یزد داشته باشیم و بتوانیم این مسابقات را با استاندارد های جهانی برگزار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار