معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی و مدیریت صحیح در جهت تامین نیروی انسانی شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا)-نشست هم اندیشی امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،با حضور سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات، معاون فناوری و رئیس اداره حقوق و مزایای اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش وپرورش در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه ریزی و مدیریت صحیح در جهت تامین نیروی انسانی شهرستانهای استان تهران

در این جلسه ،یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: همه فرهنگیان فارغ از هر پست و مقامی در آموزش و پرورش یک معلم هستند و نباید هیچ وقت جایگاه رفیع معلمی را فراموش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ،ارتباطات مستقیم و رو در رو با مسئولین باعث می شود که بسیاری از مسائل و موانع موجود در بستر مناطق تابع مرتفع شود، تاکید کرد: کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است که نیازمند یک مدیریت و برنامه ریزی صحیح می باشد.

در ادامه سلیمان زاده سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در حوزه امور اداری تاکید کرد :با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان امور استخدامی برخی از این مشکلات در حال مرتفع شدن است.

وی افزود: بیست و دوم اردیبهشت ماه جاری دفترچه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش ارائه می گردد که حائزین شرایط می توانند در این آزمون شرکت کنند.

شایان ذکر است ،در آزمون فوق یک هزار و 768 نفر در شهرستان های استان تهران مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار