برگزاری 24برنامه تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی در مراغه

مراغه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از برگزاری 24برنامه تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی دراین شهرستان در طول هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 24برنامه تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی در مراغه

جلیل اسلامی در مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی که در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد ، افزود :این برنامه ها با توجه به رویکرد انگیزشی سیاست های مجموعه آموزش و پرورش در طول هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود.
وی ادامه داد: تکریم فرهنگیان و خانواده های آنان و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگیان می باشد.
اسلامی با بیان اینکه این برنامه ها در طول هفته بزرگداشت مقام معلم در 4نوبت برگزار می شود ،افزود : امسال 1100نفراز فرزندان ممتاز فرهنگی در مقطع ابتدایی توسط معاونت آموزش ابتدایی این مجموعه در تالار شهید بهشتی این شهرستان تجلیل شدند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: تجلیل از هزار و 160نفر از فرزندان ممتاز فرهنگی در مقطع متوسطه دوره اول و دوم نیز در هفته بزرگداشت مقام معلم طی مراسمات مختلفی در باشگاه رفاهی فرهنگیان این شهرستان به اجرا در آمد.
وی در خاتمه افزود :در هفته بزرگداشت مقام معلم ، برای اولین بار طی یک مراسم ابتکاری ،برنامه تجلیل از معلمان روستایی در هتل بزرگ مراغه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار