معرفی واحدهای صنعتی،معدنی نمونه استان فارس / واحدهای صنعتی،معدنی و پیشکسوت فارس تاپایان اردیبهشت ماه  فرصت تکمیل فرم دارند

شیراز (پانا) - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از معرفی واحدهای نمونه صنعتی، معدنی و پیشکسوت نمونه و همچنین واحدهای خدمات فنی و مهندسی سال ۹۶ استان فارس در تیرماه خبر داد و افزود: این واحدها  با توجه به ضوابط و شاخصه هایی که وجود دارد انتخاب و در تیرماه از ‌آن ها تجلیل خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی واحدهای صنعتی،معدنی نمونه استان فارس / واحدهای صنعتی،معدنی و پیشکسوت فارس تاپایان اردیبهشت ماه  فرصت تکمیل فرم دارند

مهندس فریبرز رضا زاده گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده وهمانند سالهای قبل از فعالان نمونه صنعت، معدن ، طرحهای نمونه ، پیشکسوتان وخدمات مهندسی نمونه در استان فارس تجلیل خواهد شد .

رضا زاده تصریح کرد: واحدهای صنعتی و معدنی متقاضی که مایل به شرکت در این رقابت هستند می توانند با دانلود فایل مربوطه ونیز دریافت فرم های یاد شده در قسمت اطلاعیه ها از سایت سازمان صنعت ، معدن وتجارت فارس به آدرس www.frs.mimt.gov.ir نسبت به تکمیل فرم اقدام و پس از تکمیل جهت بررسی و پیگیری های بعدی تا پایان اردیبهشت 1397 به سازمان صنعت،معدن و تجارت مرکز استان و یا به ادارات صنعت،معدن و تجارت شهرستان تحویل نمایند .

وی گفت : این سازمان برای شناسایی الگوها و تجربه های موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه، بهره بردار نمونه معدن روبازو زیر زمینی، مکتشف نمونه(دارای گواهینامه کشف) خدمات فنی مهندسی نمونه ، طرحهای نمونه و پیشکسوت نمونه معدن وصنعت با فراخوان از بنگاه های صنعتی و معدنی برای ثبت نام دعوت کرده است .

رضا زاده اضافه کرد : در همین راستا از فعالان این عرصه دعوت شده تا با دریافت پرسشنامه های واحد صنعتی نمونه به همراه فرم های بهره بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، براساس عملکرد سال 96 خود هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و ارسال آنها به سازمان صنعت ، معدن وتجارت فارس اقدام کنند .

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در مورد فرم معرفی بهره بردار نمونه معدن روباز نیز افزود: بهره بردار معدن نیز در این فرم باید نسبت به تکمیل اطلاعات در خصوص نام و نوع ماده معدنی، میزان ذخیره قطعی، میزان استخراج مندرج در پروانه، میزان استخراج سالانه واقعی و همچنین میزان کل سرمایه گذاری (به نرخ ثابت سال 1396) اقدام کنند .

رضا زاده اضافه کرد : در این فرم ها بر اساس معیارهای مشخص شده واحدهای متقاضی مورد سنجش قرار می گیرند .

وی با بیان این که واحدهای صنعتی نمونه در دو سطح نمونه استانی و کشوری در مراسم روز صنعت معرفی خواهند شد ادامه داد : لیست واحدهای نمونه در نرم افزار طراحی شده تجزیه و تحلیل و ضریب رقابت پذیری واحدها مورد سنجش قرار می گیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار