سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل:

اماکن ورزشی اردبیل به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می‌گیرد

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: به منظور حمایت از ورزش مدارس، اماکن ورزشی در ساعات خاص به صورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۱۹۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اماکن ورزشی اردبیل به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می‌گیرد

عوض نخست اظهار کرد: به منظور حمایت از ورزش مدارس اماکن ورزشی در شهرستان اردبیل و روستاهای تابعه که در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دارد، به صورت رایگان در زمان‌بندی محدودی در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مدارس نقش بسیار مهمی در رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی داشته و بدون شناسایی و جذب صحیح استعدادهای موجود در کنار قرار دادن زیرساخت های مورد نظر امکان دستیابی به پیشرفت و رشد شاخص‌های موجود در ورزش قهرمانی و همگانی میسر نخواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل تصریح کرد: تفاهم‌نامه مناسبی بین اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با آموزش و پرورش به امضا رسیده و در این راستا برای استعدادیابی و در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی مورد نیاز رایزنی‌های لازم انجام پذیرفته است.

نخست توضیح داد: باشگاه‌های ورزشی موجود در روستاهای اردبیل تا ساعت ۱۲ پیش از ظهر در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت و اماکن ورزشی شهرستان نیز تا ساعت ۱۰ صبح برای استفاده رایگان مدارس و دانش‌آموزان درنظر گرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر تجهیز زیرساخت‌های ورزشی و برخورداری ورزشکاران از امکانات مورد نظر برای کسب موفقیت‌های بیشتر در میادین مختلف کشوری و ملی، ادامه داد: در این راستا و همزمان با هفته معلم، لوازم ورزشی مورد نیاز هنرستان تختی اردبیل به مدیریت این مجموعه تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار