معلمان مدارس استثنایی از بهترین فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند

همدان(پانا) - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه معلمان نقش موثری در تربیت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ایفا می‌کنند. گفت: معلمان مدارس استثنایی از بهترین فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۸۱۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مدارس استثنایی از بهترین فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند

مجید قدمی در همایش تجلیل از پیشکسوتان، معلمان و فرهیختگان آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان این که معلمان زمینه حیات‌بخشی در جامعه را مهیا می کنند، اظهار کرد: معلمان با ایجاد خلاقیت راه را پیش می برند.

قدمی افزود: در آموزش دین به نسل جوان باید روش‌های جدیدی به کار گرفته شود.

وی با بیان بر این که دین اسلام در برابر زمان جا نمانده و در طول زمان همواره وجود داشته و دارد، تصریح کرد: شیعه باید عامل به دین باشد و در همه مراحل زندگی علاوه بر رعایت تقوا، حرص خدمت و ایثار به جامعه را در خود ایجاد کند.

وی با اشاره به ویژگی اخلاقی شهید مطهری، گفت: وی علاوه بر ولایتمداری، مخاطب‌شناس، زمان‌شناس و آینده‌شناس بود که باید سرلوحه کار معلمان قرار گیرد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان این که معلمان باید با ارتقای دانش خود به‌روز بودن را سرلوحه امور قرار دهند، افزود: معلمان مدارس استثنایی به عنوان بهترین فعالان عرصه تعلیم و تربیت نقش موثری در تربیت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ایفا می‌کنند.

قدمی افزود: برای معلمانی که در مدارس استثنایی خدمت می‌کنند علاوه بر عشق به معلمی ارتقای سطح علم و دانش ضروری است.

وی گفت: نظام آموزشی باید به سمت انعطاف در محتوا، آموزش معلم و مناسب سازی مدارس حرکت کرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان، معلمان و فرهیختگان آموزش و پرورش استثنایی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار