مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خبرداد:

توزیع ۵۹ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت:‌ ۵۹ میلیون و ۷۰۰هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در فروردین ماه امسال توزیع‌ شد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵۹ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل

سیدحجت مدنی افزود: بیش از ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در فروردین‌ماه امسال تامین و توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶.۶ درصد رشد داشته است،

وی بیان کرد: از مقدار آمار اشاره شده ۳۶ میلیون لیتر بنزین با رشد ۲۰ درصد و ۲ میلیون لیتر با رشد منفی ۱۹ درصد نفت سفید به لحاظ توسعه خطوط لوله گاز در روستاها و نیز مقدار ۲۱ میلیون نفت گاز با رشد منفی ۵ درصد در سطح استان اردبیل تامین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از مصرف گاز مایع توزیع شده توسط تاسیسات گاز استان به میزان یک هزار و ۷۷۰ تن خبر داد گفت: در مقایسه با فروردین‌ماه سال گذشته در مصرف این محصول با رشد منفی ۷ درصد روبه‌رو بوده است.

مدنی متوسط تامین و توزیع روزانه سوخت مایع استان را ۲ میلیون لیتر دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات مناسب و شایسته‌ای را به مردم در سطح استان اردبیل ارائه کنیم.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان زحمتکش منطقه در راستای تامین سوخت مصرفی و استقبال از مسافران نوروزی استان اردبیل افزود: با تلاش‌های انجام شده توانستیم در تعطیلات عید امسال خدماتی بدون کاستی و نارسایی به مردم و مسافران ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار