دانش آموزان در بستر تشکل های دانش آموزی به ساحت های سند تحول بنیادین دست می یابند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان در بستر تشکل های سازمان دانش آموزی توانایی دست یابی به ساحت های سند تحول بنیادین را پیدا می کنند.

کد مطلب: ۸۱۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در بستر تشکل های دانش آموزی به ساحت های سند تحول بنیادین دست می یابند

ابراهیم محمدی در مراسم سپاس معلم و آئین بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که با حضور رئیس سازمان دانش آموزی کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: در سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و تنها نهادی است که متولی تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور است که البته در این راه یاری سایر نهاد های دولتی و غیر دولتی و خانواده را می طلبد.

وی افزود: این نهاد باید بر مبنای برخی شایستگی های پایه، دانش آموزان را 12 سال آموزش دهند و آنان را در یک سیستم عادلانه، نظام مند ، هماهنگ ، همگانی و با ارائه خدمت برابر به حیات طیبه برسانند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر دانش آموزان می خواهند به زندگی مطلوب شرعی در همه ابعاد و حیات طیبه ای در ابعاد فردی و اجتماعی برسند، باید آن را در میان فعالیت های گروهی تجربه کنند نه در کتاب های درسی.

وی با اشاره به اینکه کارهای گروهی دانش آموزان را پخته کرده و مسئولیت پذیر به بار خواهد آورد، تاکید کرد: تشکل های دانش آموزی مهارت های دانش آموزان را شکوفا کرده و آنان را با تجربه و توانمند بار می آورد.

محمدی در پایان اذعان کرد: کلید واژه اصلی سند تحول بنیادین یعنی دانش آموزان، در بستر تشکل های سازمان دانش آموزی توانایی دست یابی به ساحت های سند تحول بنیادین را پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار